Budući most je jedan od najvažnijih i najskupljih dijelova devete transverzale. Najviša dizalica stigla je na gradilište jučer, 16. decembra, kada se obilježava Dan Općine Novi Grad.

Radovi na mostu su nastavljeni nakon što je završeno izmještanje jednog kolosijeka željezničke pruge na stanici Alipašin Most. Izvođač radova Euroasfalt je najavio da će ovaj najsloženiji dio posla u saradnji sa Željeznicama FBiH početi raditi od 20. decembra.

Nakon okončanja radova na ovom mostu slijedi spajanje s ulicom Safeta Zajke gdje je planirana izgradnja kružnog toka.

“U prvobitnom rješenju kružni tok se trebao graditi na nasipu, ali se na inicijativu Savjeta MZ Alipašin Most 1 pristupilo izmjenama projekta kako bi kružni tok bio na konstrukciji i prostor ispod njega mogao da se koristi za lakšu pješačku komunikaciju, parking, ali i druge sadržaje od značaja za ovo veliko novogradsko naselje”, kazao je Semir Efendić, načelnik Općine Novi Grad Sarajevo.

Kako bi bila započeta izgradnja samog kružnog toka, očekuje se još da Skupština KS usvoji odgovarajuće odluke koje će omogućiti rješavanje pitanja privremenih objekata koji se nalaze na lokalitetu spoja IX transverzale i ulice Safeta Zajke.

“Očekujemo da ove odluke budu donesene u naredna dva ili tri mjeseca kako bi početkom naredne građevinske sezone mogla započeti izgradnja kružnog toka, nakon čega će IX transverzala moći da se stavi u funkciju”, poručio je načelnik Efendić.

Ovo je najveći investicioni projekat na području općine Novi Grad. Sufinansijeri su Ministarstvo saobraćaja KS, Direkcija za puteve i Općina Novi Grad.

Tekst objavljen na: klix.ba